نبرد نهایی
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : alejandro calvo       
همانطور که  در نوشته ی   تظاهرات در خاورمیانه ذکر شد انتظار می رفت با  تظاهرات بی سابقه در خاورمیانه رهبران جنبش سبز نیز دست به اعلام فراخوانی برای تظاهرات بزنند ، این بار و در اقدامی زیرکانه رهبران جنبش که همیشه با مشکل عدم مجوز راهپیمایی روبرو بودند ، روز 25 بهمن را برای روز راهپیمایی انتخاب کردند و با اعلام اینکه این راهپیمایی در حمایت از مردم تونس و مصر است و اینکه واکنش جمهوری اسلامی و به خصوص رهبر آن به ناآرامی های اخیر خاورمیانه در جهت هم سو و همرنگ جلوه دادن این ناآرامی ها با انقلاب سال 57 بوده است ، جمهوری اسلامی را در بن بست سیاسی -اجتماعی قرار داده اند. رهبران  معترض این بار از امتیاز راهپیمایی سالگرد انقلاب برای  راهپیمایی معترضین استفاده نکردند  تا تظاهرات معترضین به اسم دولت مصادره نشود .
مطمئنن دولت با استفاده از نیروهای خود تظاهراتی گسترده در 22 بهمن خواهد داشت و از آن به عنوان » حضور گسترده مردم در سالروز انقلاب و تداوم راه انقلاب در حمایت از مردم مصر و تونس » نام خواهد برد ، اگر در روز 25 بهمن معترضین حضوری چشمگیر نداشته باشند ، دولت آن را به عنوان شسکت معترضین قلمداد خواهد کرد و ممکن است فشار ها بر رهبران جنبش سبز بیشتر شود یا حتی دولت  اقدام به دستگیری رهبران معترضین بکند و آن را » پیروزی انقلاب بر فتنه » عنوان کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 18944
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->